کمیتههای پنجگانه پیگیر چالشهای سلامت میشوند
فردای کرمان ـ گروه جامعه: تشکیل «قرارگاه سلامت استان کرمان» با هدف مدیریت یکپارچه مسائل حوزه بهداشت و درمان، کنترل بیماریها، تقویت زیرساختهای درمانی و ارتقای هماهنگی میان دستگاههای مرتبط از جمله موضوعاتی است که این هفته نظر فعالان حوزه سلامت و بهداشت استان را به خود جلب کرد. استاندار کرمان، در نخستین جلسه این قرارگاه که یکشنبه ۳۱ خردادماه تشکیل...